Monday, July 18, 2011

Saya yang sentap


~~Wajah apabila saya sentap ~~

Pagi yang sentap.... hari ni memang amat sentap..pertamanya, saya tak tau patut sentap dengan siapa... isunya, banyak gambar dalam camera terdelete di sebabkan virus pada notebook...& gambar-gambar tu semuanya tak di upload lagi...maknanye, semua gambar itu telah hilang tanpa sempat membuat copy...eee.... nak sentap dengan siapa??? oohh.. pertama..dengan diri sendiri..sebab gatal nak upload gambar di notebook itu.... padan muka...kannn... keduanya, nak sentap dengan doctorate IT... eee....kata doctorate...tapi isu cenggini pun tak boleh nak tolongggg...... eeee....setakat memberi ceramah pasal virus kat mama, takde gunanya...ok....  ketiga.. saya nak sentap kepada pembawa virus itu... eeeee.....  tak suke tak suke....

Isu kedua, saya nak sentap sebab ada orang cuba masuk campur dalam isu yang dia tak patut masuk campur.... eeee...tak suke tak suke...... tak pasal-pasal nak masuk campur lak... eeee... tak baik tauuuuuu.... eee... tak suke lerrr...

No comments: