Tuesday, December 31, 2013

Bye Bye 2013

Sekian lama bertapa....hari ni muncul sempena hari terakhir 2013....  2013 tahun yang lemau untuk menulis.... betul le... bila anak dah mula bersekolah... 24 jam sehari dah tak cukup dah untuk diri sendiri... banyak benda nak kena urus....  waahhh..cara  tulis  mcm anak 10 orang... kan??? anak dua pun dah berangan  sibuk uruskan anak macam le orang lain tak ade anak... hehhehehehee...

ok.. tak ada apa nak coret pun sebenarnya... saja ambil peluang menaip sempena hari terakhir di tahun 2013... banyak pahit manis masam masin 2013 yang dah dilalui.... kak tasha & akief pun baru je balik ke rumah setelah menghabiskan cuti sekolah bersama ayahlong & GBS... ayahlong sebulan sebelum cuti sekolah dah manjang duk tanya bila nak hantar "anak-anak dia" yang dua orang tu... jadi..cuti sekolah ni memang dua beradik ni memaksimumkan masa bersama GBS tersayang... dari awal cuti hingga ke hujung cuti bersama-sama...



Hadiah  for 2013, alhamdulillah... abah dah pun selamat menamatkan sekolahnya.... sekarang peluang untuk kak tasha & akief pula bersekolah.... semoga makin rajin belajar  (sekarang rajin minta beli toys jeeee)  ;-)


For 2014.... emmmm...insya Allah... banyak perubahan yang bakal berlaku... semoga perubahan ini membawa banyak kebaikan kepada kami sekeluarga... Insya allah... amiin....

Selamat Tahun Baru Semua
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥







1 comment:

elise hamin said...

selamat menyambut tahun masehi 2014 buat besan sefamili :)