Monday, February 4, 2013

Natasha's Big Day

Princess Natasha dah besar dah.... dah 7 tahun dah anak dara mama....  sebenarnya birthday kak tasha on 3 february...tapi di awalkan kepada 1 February...sebabnya?? 1 february....mama cuti sempena hari wilayah.... so, sempat le buat apa yang patut...lagipun kak tasha nak ajak BFF dia... kalau buat ahad... BFF nye tak dapat datang..... almaklum le...hujung minggu anak-anak ken ikut activity parent....  ;-)

Selesai je uruskan semua orang pada pagi jumaat...tinggal le mama sorang-sorang uruskan apa yang patut (abah, kakak & adik warga selangor....so, semua orang tak bercuti) .... ambooii..macam ler beria majlisnye...walhal ajak kawan-kawan rapat kakak yang terdekat je punnnn....  ;-p... takpeeee....excited tu penting...jadi pembakar semangat..... 

Rainbow cake untuk kakak...sponsered by che mah tersayang..... tq che mah....setiap tahun mesti tak tinggal birthday cake untuk kakak & adik...  ♥♥♥   cake yang sangat sedap.... terus tak berbaki kek...langsaiiiii..... aunty tina siap ulang datang balik nak minta tapau cake...   ;-)

Selamat Hari Ulang Tahun Natasha Sayang..... mama, abah & adik selamanya menyayangi kakak....♥♥♥

Ya Allah, bantulah anak-anak kami, panjangkanlah umurnya, berikanlah petunjuk serta peliharakanlah dari perkara yang haram  dan bentuklah ia dengan perkembangan yang sihat dan suburkanlah ia dengan kehidupan yang baik dan berikan padanya petunjuk dan ketaqwaan di dunia dan akhirat. Ya Allah, perbaikilah dirinya dan akhlaknya, hiasilah jiwanya dengan cahaya keimanan dan penuhi hatinya dengan ketaqwaan serta berpendirian teguh. Dan jadikan  ia seorang yang berbakti kepada kedua ibubapanya bukan seorang yang derhaka terhadap keduanya, dan jadikannya dari kalangan orang-orang yang salih. Dan hindari ia dari orang-orang yang berhasad dengki.
Ameen.

No comments: