Thursday, January 13, 2011

Contest Saya Fobia Dengan dot.dot.dot.


lambat menyiapkan assignment from kak diya...sebabnya.....SAYA TAKUT nak tgk posting kak diya..... hehehehheeee...

sebabnye...posting kak diya ada gambar yang saya FOBIAAAA..... seriuusss....saya amat takutkan KATAK & ULAR..... nampak katak dari jauh pun dah mampu membuatkan saya menjerit ala-ala histeria.... apatah lagi ULARRRR.... ooo tidaaaakkkkkk....

kenapa takutkan KATAK...errkkk... bukan takut... geli kuttt.... ada pengalaman yang sama dengan kak diya....pernah satu ketika dulu.... dalam keheningan pagi..... bersiap-siap nak ke sekolah..... lantas menyarungkan kaki kedalam kasut...dan tetiba..kaki terasa sejuk-sejuk & lembik-lembikkkk....eeeeee...oooo tidaaaakkkkkk....pengalaman NGERI untuk di ingatkannnnnn...... huhuhuhuhuhuhkkkk..... cukup ler takat itu sajar pengalaman saya bersama PUTERA KATAK.....


saya tak MAMPU nak letak gambar katak yang betull..sebab nyerr...eee...saya takboleh tengok gambar katak....hahahahhaaaaaa..... so, inilah gambar katak paling comeyy yg saya boleh letak... hehehehehehehhe....


ULAR pulak...errkkk...saya takut sebab ULAR kan terkenal dengan bisanya.... so, adalah logik untuk saya FOBIA dengan haiwan ini.... kang tak pasal-pasal kena gigit..... huhuhuhukkk.... ooo..mintak di jauhkan haiwan ini dari kediaman kami.......

Ini pulak gambar ular paling comeyy yang saya boleh letakkk...hahahahha.......


untuk kak diya.....erkk..assignment ini amat MENAKUTKAN.... hahhahahahaahaaa...

1 comment:

sri juju said...

katak masok dalam kasut ?? argh ~
geli nye . hahaah ~


btw , thanks join and all the best ! ;)