Friday, November 12, 2010

sweet 25......


Dapat TAg ni from kak diya...tapi lama terperam...sebab...tak ada mood nak menulis... hehehhehehehee....


"once you have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random,things,facts or goal about you.at the end,choose 25 people to be tagged.you have to tagged the person who tagged you.if i tag you,its because i want to know more about you."

25 citer tentang diri sendiri....alahaiii...susah tuuuu kak diya....ok ler...meh nak men'dedah'kan rahsia diri sendiri....

1. Berasal dari Kelantan
2. LIBRA
3. Anak ke 4 dari 4 org adik beradik.... tau tak..sebenarnya saya anak ke 6 dr 6 org beradik.... tapi 2 org abang saya lebih di sayangi oleh NYA....
4. Ada 3 org abang.... agaknya itulah sebab nya saya tak berapa cukup sifat-sifat keperempuanan kutttttt..... tau tak saya sebenarnya ada 5 org abang....
5. Saya bukan seorang yang peramah....agaknya sebab itu orang yang tidak mengenali saya merasakan saya seorang yang sombong...sebenarnya saya tidak pandai utk berborak & memulakan bicara
6. Saya seorang yang sensitif & cepat terasa.... terutamanya jika ianya berkaitan dengan anak-anak saya...
7. Seorang yg senang mengalir kan air mata.... seseorang bercakap dengan volume yang tinggi pun sudah mampu mengalirkan air mata saya....
8. Saya tak suka jalan yang sesak.... memulakan hari dengan menempuh jalan sesak boleh mematikan mood saya... ehhehee...nasib baik jalan dari rumah ke ofis jarang-jarang sesak...
9. Saya tak suka berada di tempat yg ramai org...ala-ala jom heboh tuuuuu....
10.Saya suka bergambar...oppsss...kami sekeluarga suka bergambar... rasanya apa yg ada di photobucket tuh...hanya lah suku dari yang sebenarnya..
11.Saya tak suka buat kerja rumah.... hehehhe...kalau zaman bujang boleh ler melarikan diri...sekarang kena redaahhhh ler....buat ler jugak...
12.Saya tak suka mengarang ayat....menaip satu surat pun dah menyeksakan bagi saya...
13.Saya sukakan angka-angka....sejak dari sekolah saya suka maths...
14.Saya tak tau warna kegemaran saya...tp bile jenguk dalam almari.... banyak baju saya berwarna pink & hijau...adakah bermakna saya pencinta hijau & pink??
15.Saya suka makanan yang masam & pedas..
16. Saya tak suka cerita seram.... di rumah saya diHARAM kan cerita2 berunsur seram.... hahahahaaa...
17.Saya amat penakut.. bilik yang gelap mampu menjadikan saya sesak nafas...
18.Kadang-kadang saya rasa saya tak pandai nak hiburkan/ambil hati orang lain...sebab saya tak reti nak membodek lebih-lebih or memuji lebih-lebih....
19. Saya suka pergi bercuti..
20. Saya amat takutkan KATAK.... hehehheeheeee....sebabnya saya ada pengalaman ngeri dengan PUTERA KATAK...khihkhihkhihk
21. Saya tak sukakan lipstick berwarna merah..
22. Saya suka berangan...sebelum tidur mesti saya berangan...... hehheheeee...
23. Saya teringin nak ada DORAEMON...alangkah bahagianya kalau DORAEOMN itu wujud..
24. Saya kurang suka makanan manis..
25. Makanan paling lazat bagi saya adalah masakan ibu saya....


TAG 25 org...errrkkk... tak cukup koleksi utk di TAG lerrrr.... so, sesiapa yang sudi....sila lah ambik TAG ini yerrrr....

No comments: