Showing posts with label abah. Show all posts
Showing posts with label abah. Show all posts

Tuesday, April 23, 2013

Selamat Hari Ulang Tahun Sayang

 23 April 2013
Selamat Hari Ulang Tahun Abah Sayang.... semoga sentiasa dilindungi dan dirahmati olehNYA.... semoga segalanya di permudahkan... semoga di murahkan rezeki..... ameen.... terima kasih sebab sentiasa menjadi suami yang terbaik untuk mama & abah yang terbaik untuk kak tasha & akief.... Alhamdulillah untuk kebahagian yang kita miliki hingga kini dan semoga ianya kekal milik kita sekeluarga selamanya... ameen....

 Walaupun birthday abah hari ini, tapi di raikan awal dua hari.... last weekend raikan birthday abah dengan majlis yang simple di kawasaan nyaman.... mendaki Fraser Hill for birthday abah....  juga untuk merealisasikan hasrat kak tasha and akief... kak tasha sibuk ajak ber "picnic".... akief pulak sibuk nak buat surprise....aisshh... amazing spiderman ni, pantang dengar birthday sibuk jer dengan dia nye "surprise" tuh...  for birthday abah,  mama sesaja suruh abah turun bawah untuk ambil barang tertinggal dalam kereta...  bila abah dah turun... cecepat siapkan cake.... akief yang teruja lebih duk menyorok nak ucap "surprise" bila abah masuk .... hehehehe...cumiill jer keletah nye.... bila bunyi abah masuk, dia yang lajuuuu jer keluar menjerit..."kejutannn".... hehehehe...alahaii anak.....

Our menu for birthday boy....  semuanya di buat dengan penuh kasih sayang.... terima kasih untuk che mah... sama-sama layan kerenah mama untuk wat preparation for birthday abah..... eemm...menikmati steambot panas.....lamb & ayam bakar...bersama dark  chocolate crepe cake..... di lengkapi dessert pavlova.... bersama udara nyaman Fraser Hill....  alhamdulillah....

Monday, April 23, 2012

Happy Birthday Sayang

Pre- birthday celebration for abah last night....  a simple majlis makan-makan....  merajinkan diri anak beranak ber BBQ.... ada lamb... udang...ayam...jagung...kentang juga salad arab.... juga dessert  marvelous prune cake bersalut creamcheese.....

Untuk abah, selamat hari ulang tahun....semoga kebahagian kita sekeluarga berkekalan... dan semakin dilimpahi rahmat dariNYA.... ameen...    Thanks for being my Husband... Thanks for thinking about me... Thanks for care about me... Thanks for everything you did for our family..
May your birthday be filled with sunshine and smiles, laughter, love, and cheer...
Happy Birthday and many happy returns of the day

Monday, May 16, 2011

Sydney



A few photos abah kat Sydney...errk..mama tak tau nak buat entry...sebab bukan mama pun yang pergi... suruh abah taip kan...manjang bertangguh...ee.... mama nak buat entry lain pun jadi tersangkut...so, mama just letak beberapa keping gambar abah jer ler yerrr....  hehehehe..so, lepas ni boleh mama buat entry sendiri pulak......


 @ New South Wales Railway station...
Muka ceria & lega sebab dah  berjaya menghabiskan presentation...
Berjalan-jalan sekitar entertainment centre... kat kawasan ni selalunya diadakan konsert, acara sukan...corporate events & aktiviti-aktiviti & acara-acara besar....
 Comey kan basikal putih tu....
Berlatar belakang kan  Sydney Harbour Bridge...
@ Sydney Opera House...







I Like....  suka view neh....

Tuesday, May 10, 2011

Gold Coast


Abah transit di Gold Coast untuk ke Sydney for International Conference on Computer, Communication & Management 2011... sempat jalan-jalan sekejap di kawasan sekitar.....
Sunrise @ Gold Coast beach.... Waktu ni pukul 6 pagi.... pantai sepanjang 52 kilometer, pantai yang bersih dan cantik....

Wax Museum di Sufer Paradise, museum yang memaparkan patung lilin watak-watak popular, selebriti dan watak-watak dalam filem....

 
Special effects fun house.... The Infinity Gold Coast attraction is made up of an extraordinary sequence of over 20 multi-sensual worlds, all full with unique special effects, atmospheric sound fields, modern electronic music and optical illusions that appear to go all the way to infinity. Kiranya masuk ke rumah cahaya ler... perlbagai jenis optical illusions yang ada....

Moral of the photo, PRIUS kat sana jadi cab jerrr..... hehehheheee....
Kebab AUD 8.... kihkhihkhikk..kenyang sebab saiznya or sebab kebab berharga  RM 25 ??...

Pemandangan daripada Sky point Observation Deck, 230 meter dari aras laut.... bangunan setinggi 77 tingkat,  lif paling laju di dunia.... hanya mengambil masa 42 saat untuk sampai ke tingkat 77 dari ground floor.... dari sini, kita boleh lihat pemandangan seluruh bandar gold coast & pesisir pantainya...

Saturday, April 23, 2011

Happy Birthday Sayang



From three of us.... luving u forever.....

mama...tasha...akief

Happy Birthday Sayang


Happy Birthday My Luv...
.
With each year I'll love you more and more..... Remember that your best years are still ahead of you and I'll be there for every up down and in between.

Wishing you everything that brings you happiness today and always.

Wednesday, July 14, 2010

Mr Mama


Today my luvly hubby kembali ke tugas lama....menjadi Mr Mama... hheheehheee...so, untuk hr ini...dan hari esok...dan hari lusa... akief & tasha akan lepak di rumah bersama-sama abah tersyg..... sebabnya, kak midah blk kampung mlm tadi sampai hari ahad ni....

Tp mama rasa ok jugak..sebab lately abah bizi memanjang....mama rase abah memang "berhutang" masa dgn anak-anak....so, 3 hr ni blh di gunakan sepenuh nyer utk anak-anak bermanja-manjaan dan membuli abah....


Friday, April 23, 2010

Happy Birthday!!!

Dear Sayang....

I am so lucky to have a husband like you
Every year with you is better than the last
Hanging out with you is still my favorite things to do


My love for you grows and grows with each passing year
You are still the man of my dreams
I can't imagine living without you at my side
Growing old with you is one of my favorite things to do
A husband like you is the frosting on the birthday cake of life


Happy Birthday to the love of my life.

I’m wishing you another year
Of laughter, joy and fun,
Surprises, love and happiness,
And when your birthday’s done,

I hope you feel deep in your heart,
As your birthdays come and go,
How very much you mean to me,
More than you can know.

Happy Birthday to my partner and my best friend
With luv....CYG....



Photobucket

Monday, August 10, 2009

S.A.F


Friday mlm & Saturday....2 hr kiteorg sekeluarga berkampung di pusat sukan UITM utk memberi sokongan kpd abah.... sbnrnyer mama takder ler bersemangat kesukanan pun...tp untuk abah terchenta.... ok ler.... mama sanggup ler berkg kat sana.... bagi moral support utk abah,....

Hasil moral support drpd keluarga terchenta.... abah berjaya jd Naib Johan...heeeheheheheee.. so, tak sia sia ler mama,tasha & akief menjadi tukang sorak utk abah.... apa pun..TAHNIAH SYG!!!!!!

Penyokong setia abah....
Warm up dulu...
Dan pemenangnya ialah....
Dua beranak yg ceria....

Sunday, July 26, 2009

Sukan Antara Fakulti

"nama baru, semangat baru terus maju...(motto faculty SKM)

Friday malam abah ader majlis perasmian Sukan Antara Fakulti kat Shah Alam. Abah joint perbarisan as "tukang lambai2"..hehehehee.. Memula mama plan nak gi tgk abah berbaris...tp atas hal2 yg tak dpt di elakkan....mama takleh nak gi tgk abah.... Utk acara nie, faculty abah berjaya dpt no 3 drpd 30 pasukan yg bertanding...kire OK ler...hehehehee...

Actually sukan ni start on 24 July, tp di sebabkan skrg UITM di kuarantin H1N1, maka acara sukan ni terpaksa ler di tunda...

Abah mcm biaser ler... wakil faculty utk squash... gud luck syg.... semoga bejaya memungut medal...

tak byk pun gambar majlis perasmian, cuz bateri camera kong, so abah terpaksa ler snap sekeping dua gambar guna HP jerrr.... syian abah..kalau mama gi tgk..sure mama blh snapkan gambar.....
ALGO... maskot FSKM
DELTA... maskot FSKM jugak..ader lg satu..nama nyer NANO, tp tak ler pulak gambornyer...