Thursday, December 30, 2010

Contest Aku & Cermin Mata


Dapat tag dari besan....bile gi jenguk rumah dia.... nampak ada dua tag.... tak tau ler besan tag yg mana satu ni...sebab deduanya ada nama AYU.... berkenaan tag besan :

Tag Satu : Blog teman udah setahun....

Oleh sebab tag ni valid sampai mlm ni jerrrr....so, saya tak ambik ler tag ni.... hehehehee...

Tag Dua : Contest Aku & cermin mata

Kekeliruan di sini.... salah seorg yg di tag tu nama nyer AYU.... tp tak pasti ler ayu yang mana....hehehhee...sebab besan tulis [kerna ayu memang sentiasa cantek dan bergaya]...oohh...rasenyer mcm bukan diriku jerrr.... sebabnyer diri saya COMOT SENTIASA....khihkhihkhik.... erkkk..konpius nehhhh.....



walaubagaimana pun.... saya tetap ambik TAG ni yerrr....
oohh...saya letak gambar my anak dara.... sebab T&C nyer gambar pemilik blog wez kaca mata hitam kan??? blog neh kepunyaan semua warga rumah no 17.... so, my anak dara boleh di anggap pemilik blog jugak ler yerrr..... erkk..ntah2 ni dikire melanggar T&C...arkkk..tak kire...nak letak gambar my little princess jugak... heheheheheee....
Erkkkk.... tp sy tak tag sesiapa...sebab saya still konfius...betul ke tag yg neh besan???...

eemmm..rasenye entry neh tak melepasi syarat2 GA ler... heheheheee......











3 comments:

Unknown said...

gud luck ya!

hehehehe, betui la tuh, tag tu untuk besan
ekekekekeke...

shomeiii menantu ai ngan sunglasses dia...

Syafiq Rosli said...

toing2..tuan tnh dtg jenguk..all da best ya

♥ KELUARGA 17 ♥ said...

Besan...ooohhh..betuiii yerr...kihkhihhkihhkikkk...


Syafiq...

ooohhhh...rasenye entry neh tak melepasi T&C....